فروشگاه ساز

این روز‌ها فروشگاه های اینترنتی فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات گسترش داده و این امکان را برای شما عزیزان به وجود آورده اند تا بتوانید بدون نیاز به خارج شدن از منزل، در هر مکان و زمانی، با مراجعه به سایت های فروش اینترنتی محصولات مورد نیازتان را سفارش داده و محصول خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه های اینترنتی مانند یک ویترین از اقلام مورد نیاز شما بوده که اطلاعات و ویژگی مرتبط با هر محصول را به شما ارائه داده و محصول را به خوبی به شما معرفی می‌کنند. به همین علت فروشندگان سعی بر این دارند تا محصولات خود را به صورت اینترنتی در سایت های خود به فروش بگذارند. فروشگاه ساز بیدُک به شما کمک می‌کند تا در سریع ترین زمان ممکن، فروشگاه خود را با بهترین امکانات راه اندازی کرده و کسب و کار خود را گسترش دهید.

فروشگاه ساز محبوب ایرانی بیدُک

یکی از ساده ترین روش‌ها برای ساخت فروشگاه اینترنتی است که با کمترین هزینه فروشگاه شما را با امکانات بالا راه اندازی می‌کند. فروشگاه ساز بیدُک در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند اعتبار فروشگاه شما را بالا برده و وسعت کار شما را چندین برابر کند. بیدُک تمام آن چیزی که برای پیشرفت کارتان به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد و شما را تا رسیدن به قله موفقیت همراهی می کند. با خیالی راحت و آسوده می توانید اقداماتی از جمله؛ طراحی لوگو، طراحی بنر، بارگذاری و تهیه تصاویر کالا ها، دریافت نماد الکترونیکی، راه اندازی بلاگ و درگاه پرداخت را به بیدُک بسپارید هزینه طراحی سایت فروشگاهی با بیدُک کاهش می یابد و شما به راحتی می توانید کسب و کار خود را آنلاین کنید.

چرا فروشگاه ساز بیدُک را انتخاب کنیم؟ برای اینکه پاسخ این سوال را دریافت کنید، پیشنهاد میکنم موارد زیر را مطالعه کنید تا از انتخاب بیدُک مطمئن شوید:

  • پشتیبانی حرفه ای

زمانی که اقدام به راه اندازی فروشگاه می کنید، تیم پشتیبانی بیدُک از لحظه شروع تا پایان کار لحظه به لحظه همراه شما خواهند بود. این تیم شامل گروهی از کارشناسان متعهد و فعالی است که در هر زمانی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

  • امکان دسترسی آسان به کانال های فروش

فروشگاه ساز بیدُک امکان متصل شدن به کانال های فروش معتبر را برای فروشگاه شما فراهم می کند. شما می توانید با پرداخت هزینه ای به عنوان شارژ، فروشگاه خود را کاملا تضمین شده در معرض دید مخاطبین قرار دهید.

  • بیشتر دیده شوید و فروشتان را بالا ببرید

یکی از مهم ترین ویژگی های فروشگاه ساز بیدُک این است که زیر ساخت فنی فروشگاه اینترنتی شما را دقیقا بر اساس استاندارد های گوگل ایجاد می کند تا فروشگاه شما بتواند به خوبی در گوگل دیده شده و توسط میلیون ها مخاطب مورد بازدید قرار بگیرد.

  • هزینه ها در فروشگاه ساز بیدُک

با توجه به امکاناتی که این مجموعه در اختیار شما قرار می دهد و همچنین ریسک هک شدن و از دسترس خارج شدن فروشگاه شما را به صفر می رساند، پرداخت هزینه هایی جزئی کاملا طبیعی است. اما مهم ترین هدف بیدُک جلب رضایت مشتریان می باشد. به همین علت قیمت ها را در منصفانه ترین حالت ممکن به شما عزیزان ارائه می دهد. برای آشنایی با تعرفه ها می توانید وارد وبسایت مجموعه شده و با هزینه خدمات و خرید اشتراک آشنا شوید. نکته مهم این که در بیدُک شما می توانید 14 روز اشتراک رایگان داشته باشید تا بتوانید با نحوه مدیریت آن بیشتر آشنا شوید.

امتیازات کسب شده توسط بیدُک

فروشگاه ساز آنلاین بیدُک این افتخار را دارد که با سال ها تجربه، در زمینه ایجاد فروشگاه های اینترنتی فعالیت کرده و موفقیت های زیادی را به دست بیاورد‌. بیدُک که تشکیل شده از تیمی نخبه، خلاق و جوان است، در سال 1398 به عنوان موفق ترین فروشگاه ساز جشنواره موبایل و وب شناخته شد.

چگونه از خدمات بیدُک استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانید از خدمات فروشگاه ساز بیدُک استفاده کرده و فروشگاه اینترنتی بسازید، کافیست به سایت bdok.ir مراجعه کنید و پس از ثبت نام در این سایت، فروشگاه اینترنتی خود را به ساده ترین و در عین حال هوشمندانه ترین روش ممکن ایجاد کنید. در قسمتی از سایت شما باید خدمات مورد نیاز خود را مشخص کرده و به سبد کالا اضافه کنید. حالا باید منتظر بمانید تا در کوتاه ترین زمان ممکن از طرف تیم فروشگاه ساز بیدُک با شما تماس گرفته شود. اپراتور های حرفه ای بیدُک با سرعت عمل بالایی که دارند شما را راهنمایی کرده و به مراحل بعدی هدایت می کنند.

 درگاه پرداخت آنلاین تنها با یک کلیک

با فروشگاه ساز بیدُک، صاحبین فروشگاه ها می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک، درگاه پرداخت آنلاین سایت خود دریافت کنند. همچنین امکان اتصال به نرم افزار حسابداری هلو نیز برای شما فراهم می شود. به این ترتیب کالا های شما به صورت خودکار از نرم افزار حسابداری هلو، به فروشگاه انتقال داده می شود تا سفارشات در نرم افزار هلو ثبت و تنها با یک کلیک ساده به سند حسابداری تبدیل شوند.

کلام پایانی

اگر هنوز برای ساخت فروشگاه اینترنتی مردد هستید، می توانید برای گرفتن مشاوره رایگان، با کارشناسان حرفه ای بیدُک تماس بگیرید تا شما را برای رسیدن به موفقیت در کسب و کارتان همراهی کنند. تا بدون هیچ دغدغه ای فروشگاه اختصاصی خودتان را با امکانات بالا، مدیریت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *